Isu Hina Nabi Muhammad S.A.W. Semakin Berleluasa

Buzz this
ISU AGAMA Islam dipermainkan lagi. ISU Karikatur menghina Nabi Muhammad s.a.w. semakin berani dan berleluasa sehinggakan ia menjadi kebiasaan. Macam macam kartoon, gambar, image Nabi Muhammad s.a.w. mereka tidak berguna tersebut melukis. adoi.. Mana perginya PBB (Persatuan Bontot Babi). Sial!!.




Terbaru akhbar norway pulak buat karikatur nabi muhammad. Ikot hati mak bapak ja wat karikatur Nabi Muhammad saw. dah hina, kutuk lak kata babi. Shhiiit. Sialan. Kalau norway da depan aku. aku orng pertama pijak PM dia. Tapi aku xdak kuasa utk pijak. Aku xdak duit nak g norway nak tembak PM dia. Aku hanya mampu tulis blog dan menyokong dari belakang. Apa kan daya aku nak tolong g tembak. Pistol pun xdak.

Kalau lah orng yang buat karikatur tu dari malaysia?? dan terbit karikatur hina Nabi Muhammad saw di malaysia??Apa korang nak buat dengan orng seperti ini?? Rejam sampai mati?

Atau sebat?

Semua hukuman tersebut tidak memandai segala kesakitan dan memalukan umat islam yang lain. Kalau aku lar. Aku nak dia mati dengan pelahan. Baru kejam. Biar perit sikit dia nak mati. hehe. Leh x? Tapi aku xda kuasa. Ilmu mengenai islam pun xpenuh lagi di dada. tapi aku sebagai umat islam menyeru supaya kita bergabung agar kita dapat hak kita yang yahudi, amerika, dan skutunya ambik.

Aku tengok dimana dia PBB (Persatuan Bontot Babi) menghilang ketika karikatur tersebut disebar.. SENYAP..... Dimana keadilan yang patut umat islam diterima. Sial. shitt.

Umat Islam mampu demokrasi jalanan sahaja. Apa yang mampu lagi. dok pusing kehulu kehilir menjerit, Sapa yang dengar??? Tar Jalan? Lampu Jalan?




Seperti di Palestine gak. Orang Palestine menjerit kesakitan, SAPA DENGAR?? Mana bantuan?? Dari dulu hingga sekarang xhabis lagi perang. Adoii. Bodo je. Pandai xaku berhujah. haha. Kalau PM yahudi, norway, us dgr mesti tergelak kan. Tapi Aku nak FUCK korang. Kadang2 aku tengok negeri orang lain lebih teruk dari negeri kita. Perang sana sini, tembak bunuh ikot suka hati, bawak senapang kehulu kehilir, takut kot. kat malaysia mana ada.

Lari tajuk kot. hehe.. Kembali pada tajuk. Macam mana kita nak tangani isu seperti ini. Susah. Sbb banyak pihak kita perlu ceritakan. Seperti OIC. Tapi xdgr pun cerita mengenai OIC membantah Karikatur ini. Aku tahu pihak OIC marah. Tapi takut ke dengan kuasa barat?? Pelik?

Fikir dan selamat beramah..

p/s : i love malaysia.

6 comments:

amirah said...

bila ada kuasa
semua tunduk
apa2 ja boleh wat
adilkah cm2

YunK said...

xadil..

Idda Hashim said...

memang kuang ajar mrk ni smue. Dajal moden dah kluar. Sy yg kat Arab ni pun, bukan bole harap sgt dgn org Arab ni, mrk lg sokong Amerika. Jahanam. Nak tak nak terpaksa tahan duk sini. Baik buruk pun kat Msia gak.

YunK said...

btl tu.. negara malaysia paling aman bagi ku..
tanah tumpah tanah ku.. jiwang.. hehe

™◕‿◕✖myra✖ツ™! said...

eeissshh,geram tol sape yg hina.

DAUS said...

aku rase ko xpayah post kot gambar kartun tu...sebab secara xlansung ko tolong sebarkan kartun tuh untuk diorang...just penulisan sudah memadai

Post a Comment