Kenapa Mawi Lagi?

Buzz this


MAWI mencari masalah?? Hehe.. Mawi mawi!!! masalah pe lagi? Aku ingat mawi xdak masalah dah selepas mempunyai isteri tercinta. Adoi.


Aku ni xberapa sangat suka kat mawi nie coz dia juara time AF mengalahkan penyanyi kesukaan aku time tu Felix. tapi lama xdengar cerita pasai felix kan. Dia g mana?? aku pon xtaw lar. Biar lar. mungkin dia merajuk kot Astro xbg dia show show kat dia. Sian dia kan. Malaysia rugi kerana Felix mempunyai suara yang plik dari laen taw. mana da kt malaysia nie kot. Korang cuba cari suara macam felix??? ada ke?? Mawi? Aku pown leh wat suara dia lar. Tuih. hehe.. Jangan marah peminat mawi. luah perasaan je nie. Yang aku xtaw sangat pasaipa banyak sangat orang minat mawi? Hensem ke? Aku tgk biasa je? Tapi sekarang mawi dah jatuh dah. Ramai orang alih arah pada music underground kan. Bunkface, Hujan kan..






Yang paling top music underground nie aku suka Bunkface lar. Bunkface hensem n style gila babi kot. hujan pown sama lar. Tapi gaya Bunkface nyanyi lebih menarik perhatian aku. gila gila sial kot. huh. Noh suara sedap.. lemak xdak crime gitu gitu.. hehe.. Bunkface aku minat time bunkface masuk program realiti astro chnell hitz tv, Blastoff. Sekrang aku tengok program itu macam xda dah je kan. Adoi.. tapi hujan aku minat time lagu keramat dia bila aku sidah tiada tu berkumandang di radio. melekat kot di hati nie.., huhu.. lagu tu pown macam ada kene mengena dengan kisah silam aku.. haha..


Continue mawi balik.

Mawi da masalah lagi? Masalah apa? Dengar cerita mawi guna harta syarikat tanpa kebenaran. aik.. orng kaya macam mawi xkan mencuri kot???? huhu.. Mungkin mawi abis duit dah kot sebab guna duit untuk isterinya kan. Ekin!!. Tapi xkesah lar Mawi ngn ekin kawen dah, kalau xkawen lagi aku nak kesah gak lar..... hehe..

Mawi curi harta interlek syarikat. Antara keratan akhbar yang aku baca.


Pengarah syarikat minuman Yassa Sdn Bhd memberitahu Mahkamah Tinggi di sini bahawa Mawi World Sdn Bhd telah menggunakan harta intelek syarikat itu iaitu lesen pengeluaran minuman air mineral dan alamat kilang minuman pada botol minuman tanpa kebenaran Yassa.
Muhammad Nizam berkata pihak Yassa beberapa kali menghubungi Mawi World mahu pun wakilnya dan mengarahkannya atau mana-mana ejennya menghentikan serta-merta penggunaan harta milik Yassa pada botol minuman itu tetapi Mawi World gagal berbuat demikian.
Ia juga mendakwa botol minuman air galian yang menggunakan gambar penyanyi Mawi atau nama sebenarnya Asmawi Ani, 29, mengandungi maklumat mengenai sumber dan kandungan yang sama dengan air mineral jenama "Streamline" keluaran Yassa.
Mawi World dalam pernyataan pembelaan berkata syarikat itu tidak pernah melanggar mana-mana harta intelek sebagaimana yang didakwa syarikat Yassa itu.
~Bernama~



OO.. Kes meniru lar nie.. adoi. Sapa salah. Kita tunggu keputusan mahkamah ok. aku percaya keputusan mahkamah adil dan saksama kan. Mawi Mawi....





p/s: Jangan saman aku lak curi enrti korang.. hehe

4 comments:

sayang said...

ehh ada hujan lah :D

YunK said...

hujan turun dengan lebat..

Admin said...

hang minat felix?hahahaha

YunK said...

kantoi lar.. hehe

Post a Comment