FUCK!!! Lagi Video Kutuk Islam di Malaysia

Buzz this


Panas je hati aku pas tengok video nie. Kat Malaysia pun ada lagi orang kutuk agama sesama kita. Adoi. Kalau aku dapat siapa orng nie, nak aku tumbuk laju laju.. Apa lagi, Negara kita ada undang2, Polis tolong tangkap babi babi setan nie..

12 comments:

e~car182 said...

kadang2 aku pelik,,
bila melayu/islam buat salah,,
cepat je diambil tindakan,,

yg macam video ni,da trang2 siap ada kat u-tube tapi,,
=__=

Anonymous said...

nth r,,,kdg2 kte org islam ni cm trlalu lemah,,,,bia je org len hina agama kte,,,sdey,,,,

luZ a.k.a peRmataPuTiH said...

ne wat aku pnas hti neh...

Anonymous said...

mmg biadab video ni

amirah said...

oh video ni, dh lama dh tgok
panasss hati aku ...

Md Nasir said...

salam..
watahel pun bebudak..isk!!

Anonymous said...

inikah umat Islam yang kita mahu?
ini cara kamu membela islam?
Fuck, babi, setan semua kamu taip?
Ini yg kamu tunjuk sebagai umat yg membela agamanya? yg sayang agamanya?

bgaimana orang kafir mahu hormat kita jika umat islam berkelakuan seperti kamu?

Anonymous said...

adakah nak biar kan mereka mengutuk kita. dan kita hanya berdiam diri sahaja.

Anonymous said...

tunggu jela balasan tuhan !
takder adab mmg mcm tuh.

Anonymous said...

kerajaan penakot
pihak berkuase pon same
takot gan kaum lain
takot gan cine, gan india
bile nk wat sesuatu keputusan,
(wlpn ttg islam) kene tanye diorang

yang berani ape
suke kutuk mengutuk sesame melayu
A kutuk B
B kutuk A (same jer due2)
nmpk sgt xde kesepakatan

bdak2 dlm vid tu
kalau aku dapat mmg aku kerat2
bdan diorg jd 24

Anonymous said...

kerajaan bodoh kalau biarkan

Anonymous said...

kepala penuh dgn isi babi diorang yg buat video ni

Post a Comment